سوالات رایج در مورد کولرگازی

کولر گازی از نوع اسپیلت چیست؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اسپیلت یکی از متداول ترین انواع کولر گازی است که دارای دو واحد می باشد. واحد داخلی آن ، همان پانل کولر گازی است که در داخل ساختمان نصب می شود و بخش خارجی آن کندانسور می باشد.
منظور از کلاس آب و هوایی در انواع کولر گازی چیست؟
کلاس T1 ، انواع کولر گازی مناسب برای مناطق معتدل می باشند. این دستگاه ها را می توان برای مناطقی همچون تهران، کرج و بخش های شمالی کشور که دارای اقلیم معتدل هستند استفاده کرد. محدوده دمایی در این نوع کولر گازی اغلب تا 43 درجه و گاها تا 46 درجه می باشد.
کلاس T3 طبقه بندی دمایی دیگری در کولر گازی است که بیانگر مناسب بودن دستگاه برای اقلیم گرمسیر می باشد. استان هایی همچون بوشهر، خوزستان ، هرمزگان و از این قبیل می توانند از این مدل کولر گازی بهترین استفاده را نمایند. حداکثر دمای قابل تحمل در این مدل کولر گازی تا 52 ، 55 و گاها تا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
آیا می توان از کولر گازی تروپیکال یا حاره ای در مناطقی نظیر تهران که دارای اقلیم معتدل هستند استفاده کرد؟
در پاسخ به این سوال باید چنین گفت که اگرچه استفاده از کولر گازی حاره ای در مناطق معتدل ضرورتی ندارد، با این حال امکان استفاده از آنها در مناطق معتدل نظیر تهران و نیمه شمالی کشور وجود دارد.
فاصله زمانی بین شارژ گاز و سرویس کولر گازی چقدر است؟
در انواع کولر گازی پنجره ای که دارای یک چرخه بسته است تا هنگامی که دستگاه تولید هوای خنک به اندازه کافی را دارد، نیازی نیست اما در انواع اسپیلت به دلیل باز بودن سیکل عملکرد و اتصالات مختلف نیاز به سرویس هر ساله دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
فیس بوک
در twitter به اشتراک بگذارید
توییتر
در linkedin به اشتراک بگذارید
لینکدین
در whatsapp به اشتراک بگذارید
واتس آپ

شرکت لیان صنعت خلیج فارس

شرکت لیان صنعت خلیج فارس با سابقه ایی حدود یک دهه با برند تجاری سوپرانو این افتخار را دارد که در زمینه واردات و تولیدات و مونتاژ محصولات لوازم خانگی از قبیل کولرهای گازی دوتکه و پنجره ایی و آبسردکن فعالیت می نماید و با عزمی راسخ در صدد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حرکت می باشد.
برند سوپرانو

مقالات ویژه

پستهای اخیر