دلیل عدم خنک سازی کولرگازی

اگر یک کولر گازی پنجره ای یا سایر انواع کولر گازی تولید هوای خنک نمی کنند ممکن است نیاز به شارژ مجدد با خنک کن دارد اما گاها ممکن است به سادگی با تمیز کردن نیز این مشکل رفع شود. شما می توانید این کار را در خانه و بدون نیاز به تعمیرکار انجام دهید. در زیر مراحل تمیز کردن کولر گازی برای رفع این مشکل ارائه شده است. بدین منظور شما ابتدا باید اجزا کولر گازی را جدا کنید. قبل از شروع حتما دفترچه راهنمای کولر گازی را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که توانایی رفع این مشکل را دارید در غیر این صورت باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

  1. سیم برق را جدا کنید. سپس کولر گازی را با دقت از دیوار و یا پنجره جدا نمایید. کولر گازی را در خارج از منزل و یا در پارکینگ قرار دهید که بتوانید بر روی آن کار کنید.
  2. گریل و فیلتر کولر گازی را جدا کنید و جعبه فلزی را باز کنید. (توجه داشته باشید که به کویل ها در کولر گازی آسیب نرسانید.)
    فیلتر را بشویید و یا آن را با یک فیلتر جدید جایگزین نمایید. فیلتر کولر گازی رامی توانید از اکثر فروشگاه ها خریداری نمایید.
    3.از یک وکیوم یا جاروبرقی که دارای یک برس نرم است برای تمیز کردن کویل ها استفاده کنید. فن ها و باله های کولر گازی را اسپری آب شست و شو دهید. ( توجه داشته باشید که با استفاده از پلاستیک، از سیم ها و موتور کولر گازی محافظت نمایید) سپس کولر گازی را کاملا خشک نمایید.
  3. در این مرحله باید به روان کاری قطعات و اجزا کولر گازی بپردازید برای این منظور از دفترچه راهنمای کولر گازی کمک بگیرید.
  4. در نهایت اجزا کولر گازی را مجددا به یکدیگر وصل کرده و اقدام به نصب مجدد کولر گازی نمایید. نصب صحیح کولر گازی تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی کولر گازی دارد.
در facebook به اشتراک بگذارید
فیس بوک
در twitter به اشتراک بگذارید
توییتر
در linkedin به اشتراک بگذارید
لینکدین
در whatsapp به اشتراک بگذارید
واتس آپ

شرکت لیان صنعت خلیج فارس

شرکت لیان صنعت خلیج فارس با سابقه ایی حدود یک دهه با برند تجاری سوپرانو این افتخار را دارد که در زمینه واردات و تولیدات و مونتاژ محصولات لوازم خانگی از قبیل کولرهای گازی دوتکه و پنجره ایی و آبسردکن فعالیت می نماید و با عزمی راسخ در صدد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حرکت می باشد.
برند سوپرانو

مقالات ویژه

پستهای اخیر