خصوصیات متمایز سوپرانو نسبت به سایر برندها

soprano logo

مدل اسمی دستگاه های تولیدی سوپرانو با ظرفیت سرمایش یکسان می باشد بعنوان مثال : مدل SNO-30CST ظرفیت 30000 بی تی یو سرمایش دارد . تزریق گاز در کولر های سوپرانو بدین ترتیب انجام می شود که ابتدا گاز EJECT را از سیلندرها خارج نموده گاز را بصورت کاملا مایع درآورده و مایع را بصورت گرمی توسط ماشین تزریق گاز وارد کولر های سوپرانو می نماید.
سیستم هایپرشر نصب شده روی اواپراتور کولر های سوپرانو بعلت کارکردن درآب و هوای خاکی جنوب بویژه خوزستان باعث گرفتگی فین های اواپراتور شده ودر ساعات اولیه صبح که دمای محیط پایین تر است قبل از یخ زدن اواپراتور این سیستم بصورت خودکار به برد فرمان می دهد که سرعت فن دوبرابر افزایش یابد و این امر باعث جلوگیری از یخ زدن اواپراتور می شود .
الکتروفن ها در دستگاه های سوپرانو بصورت پرس و یکبار مصرف نمی باشد و با پیچ باز و بسته می شوند که این باعث شده در صورت خرابی الکتروفن بعد از مدتها کارکرد الکتروفن باز شده و تعمیر گردد ونیازی به تعویض آن نیست (البته در دوره گارانتی قطعات تعویض می شوند و تعمیر نمی شوند)
استفاده اواپراتور و کندانسور BLUE FIN مقاومت را در مقابل رطوبت و گاز های خورنده تا سه برابر نسبت به رادیاتورهای معمولی افزایش می دهند.
بدنه کاملا فلزی که از آلیاژ مقاوم ساخته شده و در برابر تغییرات آب و هوایی و تغییر شکل شکستن مقاومت بالایی دارد .
در کولر های مخصوص جنوب کمپرسور کلترون تایلندی با سیم پیچ های مسی استفاده می شود که در برخی برندها از کمپرسورهای هندی با سیم پیچ آلومینیوم استفاده می گردد ، که در دمای بالا مقاومت خود را از دست داده و سیم پیچ ذوب شده و کمپرسور می سوزد و عمر کمتری نسبت به کمپرسورها با سیم پیچ مسی دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
فیس بوک
در twitter به اشتراک بگذارید
توییتر
در linkedin به اشتراک بگذارید
لینکدین
در whatsapp به اشتراک بگذارید
واتس آپ

شرکت لیان صنعت خلیج فارس

شرکت لیان صنعت خلیج فارس با سابقه ایی حدود یک دهه با برند تجاری سوپرانو این افتخار را دارد که در زمینه واردات و تولیدات و مونتاژ محصولات لوازم خانگی از قبیل کولرهای گازی دوتکه و پنجره ایی و آبسردکن فعالیت می نماید و با عزمی راسخ در صدد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حرکت می باشد.
برند سوپرانو

مقالات ویژه

پستهای اخیر